dijous, 3 de març del 2016

Abric reciclat Fabulous Fall OD




Fa un parell de setmanes que treballo en aquest abric.
(per aixo no vaig publicar al Rums la setmana passada ;) )
Originalment venia de la meva tieta Loli (de qui he heredat la passió per la costura); ella se l'havia començat però no li venia de gust acabar-ho així que me'l va passar embastat, amb forro i quasi preparat per posar tancamernts i coll:



A mi fa temps que em venia de gust un abric amb caputxa, o sigui q volia aprofitar per intentar-ho amb aquesta peça fent una adaptació del patro Fabolous Fall de la Ottobre woman tardor / hivern 2015.
Tambe tenia un parell de retalls de la mateixa tela i d' allà vaig treure les mànigues i les vaig fer tipus ranglan.
De les mànigues originals de l'abric vaig treure la caputxa i la tapeta de la cremallera. 
I el cos el vaig estrenyer bastant perque la meva tieta gasta talles mes grosses ;)



Pero com que les mànigues m'havien quedat massa justes vaig haver de fer un afegit a l'axella:






Aqui a Moià fa fred, o siugui q vaig afegir un forro de polar a tot línterior, menys la caputxa, que està folrada amb forro avellutat en tons verds (recuperat dle forro que portava l'abric "original")





I els baixos acabats en puny per donarli un rollo bomber ;) 






voilà!
La meva tieta esta alucinada amb la transformació! 










4 comentaris: