dilluns, 30 de novembre del 2015

Bolso Bando- CC Diario de Naii

Fa unes setmanes la Naii, del blog Diario de Naii, ens va proposar un CC (Cose Conmigo) per fer un bolso bandolera..i em vaig apuntar!

No se d'on estic treient el temps, entre comandes de Bandola, preparatius per la fira del tió i costures pendents que tinc.. pero ho estic fent!

Aqui us deixo la meva combinació de teles:

He escolit un punt de dessuadora gris antracita per l'exterior i un punt de samarreta estampat per l'interior. La cinta es de jaquard estampat "pavo real".





Les cremalleres han sigut tot un repte!
però m'ha agaradt molt cosir-les amb les cintes tapacostures, m'ha semblat molt origianal i pràctic.


I un detall de la butxaca interior!



L'unica pega d'aquest CC es haver de parar de cosir fins l'endemà!
Ara mateix acabaria el bolso sencer!! jijiji

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada