dimecres, 18 de novembre del 2015

La meva màquina

En aquesta entrada us vull parlar de la meva companya de viatge: la meva màquina de cosir.
Desde que vaig començar a cosir fa poc mes de quatre anys, he tingut vàries companyes.
La primera va ser un regal de ma mare, una Singer Promise super bàsica, amb la majoria de peces de plàstic (com moltes màquines actuals) i, com era d'esperar, una vida curta ;)

Però em va acompanyar molt de temps i em va fer un bon servei, per aixo li estaré sempre agraïda, per donar-me mes del que estava capacitada per donar!

Quan vam muntar el taller de costura per Bandola vaig decidir que era hora de comprar-se una màquina industrial, i em vaig comprar de segona ma una plana.
Era com passar de anar en 600 a portar un Ferrari! jajaja
També vam afegir al taller una overlock, però d'aquestes ja en parlarem un altre dia ;)

Fa poc, he renovat la màquina domèstica i el que tenia molt clar era que sobretot no volia una de plàstic.
Buscant i buscant vaig sentir bones referències de les SIGMA 2000, uns models demàquina domèstica superautomàtiques dels anys 60.

I finalment la vaig trobar!
Ara la meva companya es al SIGMA 2000 SL Prestige, una màquina domèstica que cus i borda, fa puntada plana, zig zag, botons, puntades invisibles i fins i tot algunes puntades overlock!



Espero que m'acompanyi molt de temps!
Un cop posada a punt es una meravella de màqiuina, estic contentissima!

La única poega que li trobo es el tema de recanvis i accesoris... les canilles q portava eren de plàstic, però les he trobat metàl.liques  a la web www.franciscoaparicio.es fins i tot he trobat recanvi del portacanilles per si algun dia em fes falta, q espero q no perque està descatalogat i es caríssim!

El manual d'instruccions d'aquesta màquina es pot trobar a internet, pèrò el de Labores no i si algú el necessita me'l pot demanar per email i li envio escanjat ;)

I vosaltres, quina màquina teniu??

2 comentaris:

  1. Jo també fa anys que tinc una màquina com a aventura de viatges... quin vici!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. un autèntic vici!! i quan comences amb accesoris ja no pots parar, oi? jijiji

      Elimina