dijous, 5 de novembre del 2015

Pantalons Leggins Fancy Striped OD

Per primera vegada participo als dijous de Rums!
Fa anys que els conec però mai no m'havia coincidit i donat temps a acabar una peça a temps per presentarla i aquesta setmana, casi per casualitat ho he pogut fer!

Com molts de vosaltres soc molt fan de la revista Ottobre Design perque trobo que els seus dissenys son molt divertits i còmodes tan pels petits com per grans!
La meva filla té varies peces amb patrons d'aquest revista (si no la coneixeu, podeu fer un cop d'ull aquí).
També està la linkparty de fans de ottobre design, on trobareu totes les versions imaginables dels seus patrons...inspirador!

Els leggins son un tipus de pantalons ideals per petites aventureres perque, al adptar-se totalment a les cames, els deixen llibertat de moviments per trepar, saltar i enfilar-se allà on vulguin.
Si teniu petits intrèpids com la meva filla de ben segur que en teniu molts d'aquest tipus de pantalons ;)

En aquest cas he escollit els Fancy Stripped perque tenen un toc original i diferent que se surt de l'estàndard.
A les perneres, sota el genolls, tenen uns petits elàstics que fan un fruncit molt xulo!





Jo he decidit combinar dues teles, una llisa negra i l'altra d'aquest puntets multicolor tan divertit i irresistible.
A més, ho he fet per primera vegada amb agulla doble i la veritat es que estic molt contenta del resultat!
Que us sembla??
Gràcies per comentar! ;)

Basha

2 comentaris:

  1. Ooooh que xulos!! M'encanta la tela de puntets multicolors...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Maguiandmi! Aquesta tela es molt xula si, es d'aquelles q et fa llàstima q s'acabin jejeje

      Elimina